29 Temmuz 2015 Çarşamba

Ötesi Berisi Olmayan Şeyler

Bir arkadaşın blog üzerine konuşması ardından aa evet ben bir ara yazıyordum ya cümlesinden sonra evet buradayım! :) Düzenli yapabildiğim tek şey sıkılmak sanırım bu hayatta. Yine neler mi oluyor? Koca bir hiç yanlış olmaz galiba. Beni bir süredir tanımlayan şey ise boş bembeyaz bir sayfa. Temiz , doldurulmayı bekleyen yada karalayıp karalayıp atılan bomboş bir sayfa. Hayat çok mu zor yada insanlar mı bu kadar zorlaştırıyor cümlelerini kafamda evirip çeviriyorum bu sayfada. Ve bekliyorum karalayıp karalayıp atmak için değil onlarca güzel kelimelerle renklendirmek anlamlandırmak için bekliyorum. Neden ben derken buluyorum kendimi... Sonrası mı? Yanımda olması gereken insanlar zaten yanımda tripleri. Güçlü ol yargısı ne ara bu kadar işlendi de kafama bu kadar hissiz oldum bilmiyorum. İyi mi kötü mü tepki verememek açıkçası onu da bilmiyorum. Sanki en baştayım hiçbir şey olmamış hiç kimse hayatıma girmemiş gibi dimdik duruyorum. Laflar sözler kabullenilmicek yargılar neler neler... Ne kadar da yanlış anlaşılmışım meğer. Hayatım boyunca kabul ettiğim yargılar bir ok gibi bana çevrilmiş meğer. Yıllardır gurur duyduğun şeyin aksini adice adının bir köşesine koymuşlar meğer. Hayat bundan mı ibaretmiş? Yanlış tanımalar nankörlükler... İnsanların işine yaradığın kadar iyiymişsin bu hayatta. Hep güler yüzlü ol Didem. Mutlu ol Didem aman Didem oy Didem. Çok yanlış varmış da hayatımda ben görememişim meğer. Ve bir ders daha asla ne düşündüğünü sonuna kadar kimseye söyleme. Günü gelir tutunacakları dal o olur apışıp kalırsın bir köşede. Ben kim miyim? Kendime güvendiğim için eleştirilen,mutsuz olmadığım için aldığım bir kararda yarı yolda bıraktığım için küçümsenen,güvensiz, insanların hayatını mahveden ilişkisinde dominant olan ve dominant olduğu için de saçma sapan eleştirilere maruz kalan bir insanım. Kendi ayakları üzerinde duran sünepe olmayan her dediğine evet demeyen güçlü bir kadın isteyen erkekler ne ara bunu eleştirir olmuş onu da hala çözebilmiş değilim. Ben buyum! Ve ben karakterimle gurur duyuyorum! Onun bunun herhangi bir sıfata bile yakıştıramadığım insanların beni koyduğu yerin dışında bir insanım.

1 yorum:

  1. hayat böyle, bu zamana kadar gördüklerin daha hiçbirşey, yaşa ki göresin büyü ki öğrenesin ;)

    YanıtlaSil